Wij proberen gebruikers van AdreZ CRM en MailingLijst altijd zo goed mogelijk te helpen bij het werken met onze toepassingen. We zijn ervan overtuigd dat we met onze supportdesk een unieke meerwaarde bieden. Maar hoe waardeert u de service? Hieronder een kort overzicht:

Support meldingen

Gebruikers

In 2021 hebben we in totaal 4733 support meldingen gekregen verdeeld over 1224 gebruikers. Dus dat zijn circa 18 support meldingen per dag waarvan 80% via e-mail, 10% via de telefoon en 10% via de chat. Het drukste moment op de supportdesk is tussen 14.00 en 16.00 uur.

%

TEVREDEN

Afgelopen jaar hebben 88 gebruikers de moeite genomen om een score en reactie achter te laten na een afgehandelde support melding. We zijn trots op het resultaat (99% tevreden!) en laten graag een aantal anonieme reacties zien:

Altijd heel fijn dat jullie snel met een antwoord en oplossing komen!

De medewerkers van EM-Cultuur reageren altijd zeer adequaat zodat je snel weer verder kunt. Persoonlijk en professioneel contact.

Snel en uitgebreid antwoord, eigenlijk zoals altijd weer super goed geholpen!

Snelle reactie, adequaat gehandeld, meteen opgelost, servicegerichte tone of voice.

Ook in 2022 staan we weer voor u klaar met de vertrouwde gezichten, maar ook met nieuwe medewerkers! En uiteraard vinden we het altijd goed en leuk als u een reactie of beoordeling achterlaat.