Maak kennis met AdreZ. Hét CRM van Nederlandse bodem.

AdreZ CRM biedt een centrale en veilige locatie voor het beheren van klantgegevens, voorkeuren en contactmomenten. Verrijk je contacten met alle beschikbare informatie. Geef je contacten handige tags, zodat je snel en eenvoudig uitgebreide selecties kunt maken. Door het verzamelen van deze gegevens krijg je meer grip op je relatiebeheer!

Snel contacten zoeken

Met AdreZ beheer je al je contacten op een centrale en veilige manier. Je hebt snel toegang en kunt ze verrijken met voorkeuren, interacties en klantgegevens.

Elke selectie mogelijk

AdreZ biedt geavanceerde selectiemogelijkheden. Snel filteren op een kenmerk of combineer verschillende criteria voor een nauwkeuriger resultaat.

Gemakkelijk te integreren

Onze diensten sluiten naadloos op elkaar aan en koppelen met systemen zoals Ticketmatic, Eventbrite, Outlook, Exact, Typeform, Formdesk en WordPress.

Wij zijn 100% AVG proof

Onze servers staan in Nederland

Wij maken dagelijks backups

Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd

Nederlandse helpdesk

Van A tot Z persoonlijk contact met de Nederlandse helpdesk die je bijstaat bij de inrichting. Hier kan je altijd terecht voor vragen en wensen op het gebied van relatiebeheer.

Gemakkelijk te koppelen

Uitstekende samenwerking met EM-Cultuur.
Wij hebben met EM-Cultuur een geweldige ervaring gehad bij de implementatie van ons CRM-systeem. Ze hebben met succes een enorme hoeveelheid data en contacten van verschillende directies van Gemeente Amsterdam omgezet in een werkbaar, efficiënt CRM. Onze directies zijn zeer tevreden met zowel het systeem als de klantenservice.

Wat EM-Cultuur echt onderscheidt, is hun klantgerichtheid. Ze zijn altijd goed bereikbaar, denken proactief mee en bieden snelle en effectieve ondersteuning. Het team bestaat uit prettige mensen met wie het fijn samenwerken is. Ik zou EM-Cultuur zonder twijfel aanraden aan elke organisatie die op zoek is naar een betrouwbare en betrokken CRM-partner.

Hengameh Abdollah Shahmirzadi

Keten informatiemanager Dienstverlening, Gemeente Amsterdam

Tarieven AdreZ CRM

Afhankelijk van je wensen maken we graag een vrijblijvend voorstel op maat. Het maandbedrag wordt in overleg afgestemd op basis van het aantal gelijktijdige gebruikers en te beheren contacten. We hebben twee standaard pakketten die je eventueel kunt uitbreiden met extra gebruikers.

€ 628,80 per jaar

– 1 gebruiker
– 5.000 adressen
– Alle functionaliteiten
– Inclusief helpdesk

Ik wil meer weten!

€ 1149 per jaar

– 3 gebruikers
– 10.000 adressen
– Alle functionaliteiten
– Inclusief helpdesk

Ik wil meer weten!

Opstartpakket AdreZ

Voor nieuwe klanten is het opstartpakket beschikbaar. In dit pakket worden je contacten zorgvuldig geïmporteerd en wordt je AdreZ-account volledig ingericht. Daarnaast bevat het opstartpakket een training voor alle gebruikers en bieden we begeleiding bij de inrichting en het starten met AdreZ, zodat je direct een goede start maakt!

De voordelen van AdreZ CRM op een rij

Eenvoudig relatiebeheer

De kracht van AdreZ CRM ligt hem ook in de eenvoud. Gebruiksvriendelijk relatiebeheer. Snel contacten zoeken, altijd de juiste selecties maken en slimme koppelingen met andere systemen.

Selecties maken

Maak makkelijk en snel selecties op alle mogelijke combinaties van codes en velden. Deze selecties kun je vervolgens direct bekijken, exporteren of mailen.

Exporteren en mailen

Als er een selectie is gemaakt kun je deze bijvoorbeeld exporteren, maar ook direct mailen met Outlook of MailingLijst.

Rollen en Rechten

Kies zelf welke rol de gebruikers krijgen. Zo is het mogelijk dat sommige gebruikers niks mogen wijzigen en andere gebruikers wel alle rechten hebben om te bewerken.

Koppelingen

AdreZ integreert naadloos met verschillende systemen. Bijvoorbeeld met MailingLijst voor het versturen van uitnodigingen en nieuwsbrieven maar ook met Outlook voor het direct opslaan van mailtjes bij je contacten in AdreZ CRM.

Telefoon

Met de mobiele versie van vind je iedere contactpersoon en organisatie ook op je telefoon. Zo heb je overal toegang tot alle relatie gegevens. 

Nederlandse helpdesk

Van A tot Z persoonlijk Nederlands contact met de helpdesk die je bijstaat bij de inrichting. Hier kan je altijd terecht voor vragen en wensen op het gebied van relatiebeheer.

Zij gingen je voor

Meer weten over AdreZ CRM?

We laten je graag tijdens een demonstratie zien hoe AdreZ werkt. Neem contact met ons op of druk op de onderstaande knop!