AdreZ CRM biedt een centrale en veilige locatie voor het beheren van klantgegevens, voorkeuren en contactmomenten. Verrijk je contacten met alle beschikbare informatie. Geef je contacten handige tags, zodat je snel en eenvoudig uitgebreide selecties kunt maken. Door het verzamelen van deze gegevens krijg je meer grip op je relatiebeheer!
Met AdreZ beheer je al je contacten op een centrale en veilige manier. Je hebt snel toegang en kunt ze verrijken met voorkeuren, interacties en klantgegevens.
AdreZ biedt geavanceerde selectiemogelijkheden. Snel filteren op een kenmerk of combineer verschillende criteria voor een nauwkeuriger resultaat.
Onze diensten sluiten naadloos op elkaar aan en koppelen met systemen zoals Ticketmatic, Eventbrite, Outlook, Exact, Typeform, Formdesk en WordPress.
Wij zijn 100% AVG proof
Onze servers staan in Nederland
Wij maken dagelijks backups
Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd
Van A tot Z persoonlijk contact met de Nederlandse helpdesk die je bijstaat bij de inrichting. Hier kan je altijd terecht voor vragen en wensen op het gebied van relatiebeheer.
Uitstekende samenwerking met EM-Cultuur.
Wij hebben met EM-Cultuur een geweldige ervaring gehad bij de implementatie van ons CRM-systeem. Ze hebben met succes een enorme hoeveelheid data en contacten van verschillende directies van Gemeente Amsterdam omgezet in een werkbaar, efficiënt CRM. Onze directies zijn zeer tevreden met zowel het systeem als de klantenservice.
Wat EM-Cultuur echt onderscheidt, is hun klantgerichtheid. Ze zijn altijd goed bereikbaar, denken proactief mee en bieden snelle en effectieve ondersteuning. Het team bestaat uit prettige mensen met wie het fijn samenwerken is. Ik zou EM-Cultuur zonder twijfel aanraden aan elke organisatie die op zoek is naar een betrouwbare en betrokken CRM-partner.
€ 628,80 per jaar
– 1 gebruiker
– 5.000 adressen
– Alle functionaliteiten
– Inclusief helpdesk
€ 1149 per jaar
– 3 gebruikers
– 10.000 adressen
– Alle functionaliteiten
– Inclusief helpdesk
Voor nieuwe klanten is het opstartpakket beschikbaar. In dit pakket worden je contacten zorgvuldig geïmporteerd en wordt je AdreZ-account volledig ingericht. Daarnaast bevat het opstartpakket een training voor alle gebruikers en bieden we begeleiding bij de inrichting en het starten met AdreZ, zodat je direct een goede start maakt!
De kracht van AdreZ CRM ligt hem ook in de eenvoud. Gebruiksvriendelijk relatiebeheer. Snel contacten zoeken, altijd de juiste selecties maken en slimme koppelingen met andere systemen.
Maak makkelijk en snel selecties op alle mogelijke combinaties van codes en velden. Deze selecties kun je vervolgens direct bekijken, exporteren of mailen.
Als er een selectie is gemaakt kun je deze bijvoorbeeld exporteren, maar ook direct mailen met Outlook of MailingLijst.
Kies zelf welke rol de gebruikers krijgen. Zo is het mogelijk dat sommige gebruikers niks mogen wijzigen en andere gebruikers wel alle rechten hebben om te bewerken.
AdreZ integreert naadloos met verschillende systemen. Bijvoorbeeld met MailingLijst voor het versturen van uitnodigingen en nieuwsbrieven maar ook met Outlook voor het direct opslaan van mailtjes bij je contacten in AdreZ CRM.
Met de mobiele versie van vind je iedere contactpersoon en organisatie ook op je telefoon. Zo heb je overal toegang tot alle relatie gegevens.
Van A tot Z persoonlijk Nederlands contact met de helpdesk die je bijstaat bij de inrichting. Hier kan je altijd terecht voor vragen en wensen op het gebied van relatiebeheer.
We laten je graag tijdens een demonstratie zien hoe AdreZ werkt. Neem contact met ons op of druk op de onderstaande knop!