AdreZ

Een effectief Nederlands CRM systeem voor jouw organisatie

AdreZ biedt bedrijven een centrale en veilige locatie voor het beheren van klantgegevens, voorkeuren en contactmomenten. Verrijk je contacten met alle beschikbare informatie. Geef je contacten handige tags, zodat je snel en eenvoudig uitgebreide selecties kunt maken. Door het verzamelen van deze gegevens krijg je meer grip op je relatiebeheer.

Selecteren en exporteren

AdreZ biedt een breed scala aan selectiemogelijkheden. Je kunt selecties maken op basis van onder andere tags, codes en vrije velden. Maakt bijvoorbeeld een selectie van alle contacten die jouw laatste nieuwsbrief hebben in een bepaalde regio. Of combineer verschillende filters voor nog specifieker resultaat. Veelgebruikte selecties kunnen worden opgeslagen en gedeeld met collega’s. Daarnaast is het mogelijk om selecties in bulk te bewerken of te bekijken. Ook kan je ze natuurlijk in een keer benaderen door een mooie nieuwsbrief te versturen via  MailingLijst

Selectie maken op basis van tags & codes
✓ Bulk bewerking
Selecties delen en opslaan voor later
Exporteren naar Excel of direct e-mailen

Snel contacten zoeken

Met AdreZ beheer je al je belangrijke contactgegevens op één veilige en centrale locatie. Hierdoor heb je altijd snel toegang tot je contacten en kun je ze verrijken met alle relevante informatie, zoals persoonlijke voorkeuren, eerdere contactmomenten en specifieke klantgegevens. Daarnaast biedt AdreZ de mogelijkheid om nauwkeurig bij te houden wanneer er contact is geweest, welke afspraken zijn gemaakt en wat er tijdens telefoongesprekken is besproken. Deze informatie kan worden vastgelegd in memo’s, zodat iedereen binnen je organisatie up-to-date blijft.

Krachtige zoekmodule met een ‘klinkt als’ functie
Slimme filter mogelijkheden
Snel contacten zoeken op je mobiel
Contactmomenten bijhouden

Nog meer mogelijkheden

AdreZ biedt uitgebreide CRM- en relatiebeheeropties die marketeers ondersteunen in hun dagelijkse taken. Ook zijn er diverse koppelingen beschikbaar waarmee je alle verschillende toepassingen kan realiseren, zoals online formulieren, ticketing en planning.

N

Flexibel

Al je relaties en contacten in één systeem verrijkt met codes en vrije velden. Al je contactgegevens zoals telefoon, e-mail etc. op een plek.

N

Telefoon

Met de mobiele versie van AdreZ vind je iedere contactpersoon en organisatie ook op je telefoon. Zo heb je overal toegang tot alle relatie gegevens.

N

Slimme selecties maken

Maak makkelijk en snel selecties op alle mogelijke combinaties van codes en velden. Deze selectie kan je vervolgens direct bekijken, exporteren of mailen.

N

Rollen en Rechten

Kies zelf welke rol de gebruikers krijgen. Zo is het mogelijk dat sommige gebruikers niks mogen wijzigen en andere gebruikers wel alle rechten hebben om te bewerken.

N

Helpdesk

Van A tot Z persoonlijk Nederlands contact met de helpdesk die je bijstaat bij de inrichting. Hier kan je altijd terecht voor vragen en wensen op het gebied van relatiebeheer.

N

Integreren

AdreZ integreert naadloos met MailingLijst voor het verzenden van professionele en effectieve nieuwsbrieven, persberichten en uitnodigingen.

Tarieven

AdreZ is al 35 jaar de meest gebruikte en meest voordelige relatiebeheer oplossing. Afhankelijk van je wensen maken we graag een vrijblijvend voorstel op maat. Het maandbedrag wordt in overleg afgestemd op basis van het aantal gelijktijdige gebruikers, en te beheren contacten. We hebben twee standaard pakketten die je eventueel kunt uitbreiden met extra gebruikers.

Adrez light

€ 612,-

Per jaar

1 gebruiker
5.000 adressen
Alle functionaliteiten
Inclusief helpdesk

AdreZ small business

€ 1119,-

Per jaar

 3 gebruikers
10.000 adressen
Alle functionaliteiten
Inclusief helpdesk

Het opstartpakket

Voor nieuwe klanten is een opstartpakket beschikbaar. In het opstartpakket zit de conversie van het huidige adressenbestand en de inrichting van de nieuwe AdreZ account. Het opstartpakket is inclusief een training voor alle AdreZ gebruikers, en we begeleiden je bij de inrichting en het opstarten met AdreZ.

EM-Cultuur heeft onze database van contacten en relaties omgetoverd tot een overzichtelijk en werkbaar CRM systeem waarmee wij voortaan met minder tijd en vooral minder frustratie in staat zijn om gericht onze doelgroepen te benaderen.

Martijn van Heemskerck van Beest

Adjunct-Directeur, NEMO

wat kunnen we voor je betekenen?

Wil je meer informatie over AdreZ? Of wil je een (online) demo of offerte aanvragen?
Neem contact met ons op of druk op de onderstaande knop!

ISO 27001
Privacy Waarborg

EM-Cultuur is ISO 27001 gecertificeerd. Dit houdt in dat we hebben aangetoond dat ons systeem voor informatiebeveiliging goed is ingericht en dat ook AdreZ CRM en MailingLijst voldoen aan de strenge eisen van de norm ISO 27001.