AdreZ biedt een centrale en veilige locatie voor het beheren van klantgegevens, voorkeuren en contactmomenten. Verrijk je contacten met alle beschikbare informatie. Geef je contacten handige tags, zodat je snel en eenvoudig uitgebreide selecties kunt maken. Door het verzamelen van deze gegevens krijg je meer grip op je relatiebeheer.
AdreZ biedt een breed scala aan selectiemogelijkheden, op basis van tags, codes en vrije velden. Maakt bijvoorbeeld een selectie van alle contacten die jouw laatste nieuwsbrief hebben ontvangen in een bepaalde regio. Of combineer verschillende filters voor nog specifieker resultaat. Veelgebruikte selecties kunnen worden opgeslagen en gedeeld met collega’s. Daarnaast is het mogelijk om de selecties in een keer te bewerken (bulk) of te bekijken. Ook is er een handige knop waarmee je in een keer deze e-mailadressen kan kopiëren. Of sla deze selectie op als ‘vraag’ en verstuur ze eenvoudig een nieuwsbrief via MailingLijst.
✓ Selectie maken op basis van tags & codes
✓ Bulk bewerking
✓ Selecties delen en opslaan voor later
✓ Exporteren naar Excel of direct e-mailen
Met AdreZ beheer je al je belangrijke contactgegevens op één veilige en centrale locatie. Hierdoor heb je altijd snel toegang tot je contacten en kun je ze verrijken met relevante informatie, zoals persoonlijke voorkeuren, eerdere contactmomenten en specifieke klantgegevens. Daarnaast is er een mogelijkheid om in memo’s nauwkeurig bij te houden wanneer er contact is geweest en welke afspraken er zijn gemaakt. Gebruik de vrije velden om een donatiebedrag, het aantal werknemers of een andere waarde bij te houden. Zo hou je iedereen binnen je organisatie up-to-date.
✓ Zoekmodule met een ‘klinkt als’ functie
✓ Slimme filter mogelijkheden
✓ Snel contacten zoeken op je mobiel
✓ Contactmomenten bijhouden
AdreZ biedt uitgebreide CRM- en relatiebeheeropties die marketeers ondersteunen in hun dagelijkse taken. Ook zijn er diverse koppelingen beschikbaar waarmee je alle verschillende toepassingen kan realiseren, zoals online formulieren, ticketing en planning.
Van A tot Z persoonlijk Nederlands contact met de helpdesk die je bijstaat bij de inrichting. Hier kan je altijd terecht voor vragen en wensen op het gebied van relatiebeheer.
Met de mobiele versie van vind je iedere contactpersoon en organisatie ook op je telefoon. Zo heb je overal toegang tot alle relatie gegevens.
Kies zelf welke rol de gebruikers krijgen. Zo is het mogelijk dat sommige gebruikers niks mogen wijzigen en andere gebruikers wel alle rechten hebben om te bewerken.
Al je relaties en contacten in één systeem verrijkt met codes en vrije velden. Al je contactgegevens op een plek (op je telefoon, e-mail etc).
Maak makkelijk en snel selecties op alle mogelijke combinaties van codes en velden. Deze selectie kan je vervolgens direct bekijken, exporteren of mailen.
AdreZ integreert naadloos met MailingLijst voor het verzenden van professionele en effectieve nieuwsbrieven, persberichten en uitnodigingen.
Afhankelijk van je wensen maken we graag een vrijblijvend voorstel op maat. Het maandbedrag wordt in overleg afgestemd op basis van het aantal gelijktijdige gebruikers en te beheren contacten. We hebben twee standaard pakketten die je eventueel kunt uitbreiden met extra gebruikers.
✓ 1 gebruiker
✓ 5.000 adressen
✓ Alle functionaliteiten
✓ Inclusief helpdesk
Per jaar
✓ 3 gebruikers
✓ 10.000 adressen
✓ Alle functionaliteiten
✓ Inclusief helpdesk
Voor nieuwe klanten is het opstartpakket beschikbaar. In dit pakket worden je e-mailadressen zorgvuldig geïmporteerd en wordt je MailingLijst-account volledig ingericht. Daarnaast bevat het opstartpakket een training voor alle gebruikers en bieden we begeleiding bij de inrichting en het starten met MailingLijst, zodat je direct aan de slag kunt.
Uitstekende samenwerking met EM-Cultuur.
Wij hebben met EM-Cultuur een geweldige ervaring gehad bij de implementatie van ons CRM-systeem. Ze hebben met succes een enorme hoeveelheid data en contacten van verschillende directies van Gemeente Amsterdam omgezet in een werkbaar, efficiënt CRM. Onze directies zijn zeer tevreden met zowel het systeem als de klantenservice.
Wat EM-Cultuur echt onderscheidt, is hun klantgerichtheid. Ze zijn altijd goed bereikbaar, denken proactief mee en bieden snelle en effectieve ondersteuning. Het team bestaat uit prettige mensen met wie het fijn samenwerken is. Ik zou EM-Cultuur zonder twijfel aanraden aan elke organisatie die op zoek is naar een betrouwbare en betrokken CRM-partner!
We laten je graag tijdens een demonstratie zien hoe AdreZ werkt. Neem contact met ons op of druk op de onderstaande knop!