Relatiebeheer was nog nooit zo eenvoudig. Al je relaties, overal binnen handbereik. Snel en eenvoudig organisaties en contactpersonen zoeken en coderen. Belangrijke contactmomenten bijhouden en uitgebreide selectiemogelijkheden om ieder segment boven water te krijgen.
AdreZ is een beheerder van organisaties en contactpersonen pur sang. Je kunt snel contacten zoeken en vinden, om ze te verrijken met alle informatie die bekend is. Ook is het mogelijk om al je belangrijke contactmomenten vast te leggen in AdreZ. Zo kan je bijvoorbeeld zien dat je collega vorige week met een belangrijke VIP heeft gesproken aan de telefoon, en je ziet ook direct wat er is besproken. Of sla dat ene interessante mailtje die je van een klant hebt ontvangen op bij het contact.
✓ Krachtige zoekmodule met een ‘klinkt als’ functie
✓ Slimme filter mogelijkheden
✓ Snel contacten zoeken op je mobiel
✓ Contactmomenten bijhouden
AdreZ beschikt over ongekende selectie mogelijkheden. Selecteer op alle combinaties van tags/codes, vrije velden, regio en nog veel meer. Veel gebruikte selectievragen deel je met je collega’s, of sla je op voor hergebruik. Nadat de juiste selectie is gemaakt kun je de selectie natuurlijk bekijken, maar ook direct printen op een etiket of exporteren naar Excel. En uiteraard kun je de contacten snel een mooie en effectieve e-mailing sturen met MailingLijst.
✓ Alle denkbare selecties zijn mogelijk
✓ Selecties delen en opslaan voor later gebruik
✓ Printen op etiket, exporteren naar Excel of direct e-mailen
AdreZ biedt tal van CRM en relatiebeheer mogelijkheden die marketeers helpen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Ook is er een aantal koppelingen beschikbaar met alle gangbare culturele toepassingen (online formulieren, ticketing, planning etc.).
Voor vragen en advies staan onze CRM experts altijd voor je klaar!
AdreZ is al 30 jaar de meest gebruikte en meest voordelige relatiebeheer oplossing voor de not-for-profit sector. Afhankelijk van je wensen maken we graag een vrijblijvend voorstel op maat. Het maandbedrag wordt in overleg afgestemd op basis van het aantal gelijktijdige gebruikers, en te beheren contacten. We hebben twee standaard pakketten die je eventueel kunt uitbreiden met extra gebruikers.
€ 582,-
€ 1062,-
Voor nieuwe klanten is een opstartpakket beschikbaar. In het opstartpakket zit de conversie van het huidige adressenbestand en de inrichting van de nieuwe AdreZ account. Het opstartpakket is inclusief een training voor alle AdreZ gebruikers, en we begeleiden je bij de inrichting en het opstarten met AdreZ.
Wil je meer informatie over AdreZ? Of wil je een (online) demo of offerte aanvragen?
Laat je gegevens achter en we nemen vaak dezelfde dag nog contact met je op.
EM-Cultuur is ISO 27001 gecertificeerd. Dit houdt in dat we hebben aangetoond dat ons systeem voor informatiebeveiliging (het ISMS) goed is ingericht en dat ook AdreZ CRM en MailingLijst voldoen aan de strenge eisen van de norm ISO 27001.