Onze diensten bieden MKB-bedrijven effectieve tools om klantrelaties optimaal te beheren. Dit zal uiteindelijk bijdragen aan de groei van het bedrijf. Omdat het helpt om efficiëntie binnen de organisatie te verhogen, gepersonaliseerde campagnes te versturen en klantinformatie te verrijken met tags en codes. Dit leidt tot sterkere relaties en meer gerichte communicatie.
Met AdreZ kan je al je contacten zoals potentiele klanten, leveranciers, werknemers en sponsoren verrijken met relevante informatie, zoals persoonlijke voorkeuren en eerdere contactmomenten. Daarnaast kunnen er specifieke selecties gemaakt worden op basis van de tags, codes en vrije velden. Maak bijvoorbeeld een selectie van alle afnemers in een bepaalde regio of met een bepaald koopgedrag. Je kan deze selectie in een keer een andere tag geven, bewerken of exporteren naar Excel. Sla de selectievraag op en stuur ze een uitnodiging via MailingLijst.
Met MailingLijst houd je snel en makkelijk vaste klanten of leveranciers op de hoogte door een nieuwsbrief te versturen van nieuwsbrieven met updates, tijdelijke acties of uitnodigingen. Voeg ook vanuit je website eenvoudig evenementen toe, zonder dat je iets hoeft over te typen. Voeg ook gifjes, foto credits of meerdere buttons toe. Houd daarnaast ook de statistieken bij en kom erachter wie jouw nieuwsbrief opent of op welke linkje ze hebben geklikt. Daarnaast worden er statistieken bijgehouden zodat je kan bijhouden wie de berichten heeft geopend.
De beveiliging van uw gegevens is onze top prioriteit. Uiteraard voldoen we met onze systemen aan de normen die het onderwijs tegenwoordig stelt aan hun leveranciers. We noemen er een paar:
Tijdens de implementatie wordt u waar nodig bijgestaan en begeleid door onze ervaren consultants. Maar ook na de oplevering bent u nog niet van ons af. We begeleiden u tot aan de laatste trainingen en ook daarna staat onze helpdesk altijd klaar met raad en daad.
Zowel AdreZ als MailingLijst zijn gebruiksvriendelijke systemen met een steile leercurve. Gebruikers hebben doorgaans aan één of twee (eventueel remote) trainingen van 1,5 uur voldoende om effectief aan de slag te gaan met ons diensten. En als er daarna nog vragen zijn, denken we graag mee!
Tijdens het offertetraject heeft u al een implementatieplan ontvangen en met ons doorgenomen. Daar wordt nu een opleverdatum aan gekoppeld. We bepalen gezamenlijk de inrichting van het systeem, analyseren uw huidige databestanden en geven (online) trainingen. In zeer korte tijd beheert u al uw contacten in Adrez of verstuurt u uw eerste mailing met MailingLijst.
Onze pakketten zijn flexibel inzetbaar. We kunnen snel schakelen en opleveren. Zo is het goed denkbaar om eerst te starten met AdreZ en dat later uit te breiden met de mail-module MailingLijst of andersom. Daarnaast zijn er allerlei mogelijkheden om onze pakketten te koppelen met systemen die al in gebruik zijn. Klik hier om te bekijken met welke systemen wij allemaal samen werken.