Met AdreZ CRM heeft u eindelijk alle externe relaties van uw organisatie of afdeling centraal en overzichtelijk bij elkaar. Geef elk contact zoveel ‘tags’ als u wilt zodat u ze altijd op één lijst krijgt zodra dat nodig is. Wilt u ze uitnodigen voor een evenement? Stuur ze in één keer een mooi opgemaakte mailing, indien gewenst met antwoordformulier.
✓ Onze servers staan in Nederland
✓ Iedere nacht maken we back-ups
✓ Recht op inzage en – vergetelheid
✓ Bewaartermijn voor gegevens
✓ Two factor authenticatie (2FA)
✓ Jaarlijkse Pen & Hack tests
✓ We voldoen aan de BIO norm
✓ ISO 27001 gecertificeerd
Meer weten over hoe we uw gegevens veilig houden? Neem dan contact met ons op.
De oplossing die we bieden is zeer gebruiksvriendelijk en speciaal ontwikkeld voor de publieke sector.
We kunnen snel schakelen! Binnen enkele weken hebben we uw afdeling over en kunt u van start.
Eerst even proefdraaien? Dat snappen we. Het is heel goed mogelijk om eerste een pilot te starten.
We kunnen koppelen met diverse systemen om uw afdeling nog productiever te maken.
We werken volgens een gedegen en overzichtelijk implementatieplan voor een goede start.
We hebben een helpdesk die u voor alle vragen kunt bereiken via de telefoon, e-mail en chat.
U kunt contactmomenten registreren en delen met collega’s. Zo is iedereen op de hoogte.
U kunt verschillende rollen en rechten toekennen aan de gebruikers die toegang hebben tot het bestand.
We hebben een interessant whitepaper beschikbaar die u gratis kunt downloaden. In deze whitepaper gaan we dieper in op drie belangrijke punten waar een organisatie of afdeling in de publieke sector rekening mee moet houden wanneer er een start wordt gemaakt met CRM.
AdreZ CRM heeft zich al jaren bewezen. Alle Excel lijstjes en Outlook adresbestanden die diverse collega’s ergens vandaan toveren zijn hiermee voorgoed verleden tijd.
Met AdreZ CRM heeft u eindelijk alle externe relaties van uw afdeling centraal overzichtelijk bij elkaar. Geef elk contact zoveel codes als u wilt zodat u ze altijd op één lijst krijgt zodra dat nodig is. Wilt u ze uitnodigen voor een evenement? Geen enkel probleem!
Met de mail-module van AdreZ kunt u uw relaties direct mooi opgemaakte nieuwsbrieven en uitnodigingen sturen. Dus u maakt een selectie in AdreZ CRM en met één druk op de knop kunt u deze selectie gebruiken als doelgroep voor een e-mailing.
De resultaten (afgeleverd, geopend en geklikt) ziet u uiteraard weer terug bij de contactpersonen in AdreZ CRM. U kunt ook nog een antwoordformulier (RSVP) opnemen, ook deze gegevens worden weer zichtbaar bij uw relaties in AdreZ.
NEMO Science Museum werkt sinds 2018 met AdreZ CRM. De verschillende afdelingen binnen NEMO zijn één voor één overgezet aangezien elke afdeling weer zijn eigen vragen en wensen had. Dat ging heel soepel, en inmiddels werken alle afdelingen naar tevredenheid met AdreZ CRM.
Martijn, Adjunct-Directeur NEMO
Onder meer de Gemeente Amsterdam en de Provincie Zeeland gingen u voor en stap voor stap, afdeling voor afdeling, over op AdreZ CRM. Hieronder een aantal korte verhalen van opdrachtgevers die succesvol gebruik maken van AdreZ CRM.
Verschillende afdelingen van de gemeente Amsterdam zetten AdreZ CRM in voor het bijhouden van al hun relaties. Ze kunnen zo snel selecties maken op basis van relevante selectiecodes of eerdere contactmomenten.
De provincie Zeeland zet AdreZ CRM en MailingLijst in voor de complete cirkel. Dus relatiebeheer in AdreZ CRM en daar op basis van tags snel selecties maken voor bijvoorbeeld een nieuw evenement. Met deze selectie direct een mooi opgemaakte e-mailing sturen en de resultaten komen automatisch weer terug in AdreZ CRM.
De Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed zet MailingLijst in voor het versturen van fraai vormgegeven e-mailingen. Dit varieert van uitnodigingen voor evenementen tot een maandelijkse nieuwsbrief.
Iets heel anders: voor het Gemeentearchief Schiedam bouwden we een intelligente genealogische zoekmachine voor de ontsluiting van de DTB- en registerbladen. Hierin zijn meer dan 220.000 personen opgenomen. Ook voor maatwerk kunt u bij ons terecht!
Maak een afspraak of download de whitepaper
EM-Overheid is onderdeel van EM-Cultuur
Damrak 68 | 1012 LM Amsterdam | 020 462 6000 | info@em-overheid.nl