Gebruiksvriendelijk CRM voor uw afdeling

Dus geen Excel- en Outlook lijstjes meer, altijd snel het juiste segment boven water

Met AdreZ CRM heeft u eindelijk alle externe relaties van uw organisatie of afdeling centraal en overzichtelijk bij elkaar. Geef elk contact zoveel ‘tags’ als u wilt zodat u ze altijd op één lijst krijgt zodra dat nodig is. Wilt u ze uitnodigen voor een evenement? Stuur ze in één keer een mooi opgemaakte mailing, indien gewenst met antwoordformulier.

100% veilig en AVG PROOF

DE BEVEILIGING VAN UW GEGEVENS IS ONZE TOP PRIORITEIT. UITERAARD VOLDOEN WE MET ONZE SYSTEMEN AAN DE NORMEN DIE OVERHEDEN TEGENWOORDIG STELLEN AAN HUN LEVERANCIERS.

 Onze servers staan in Nederland
Iedere nacht maken we back-ups
Recht op inzage en – vergetelheid
Bewaartermijn voor gegevens
 Two factor authenticatie (2FA)
✓ Jaarlijkse Pen & Hack tests
We voldoen aan de BIO norm
ISO 27001 gecertificeerd

Meer weten over hoe we uw gegevens veilig houden? Neem dan contact met ons op.

Gebruiksvriendelijk

De oplossing die we bieden is zeer gebruiksvriendelijk en speciaal ontwikkeld voor de publieke sector.

Flexibel

We kunnen snel schakelen! Binnen enkele weken hebben we uw afdeling over en kunt u van start.

Pilot

Eerst even proefdraaien? Dat snappen we. Het is heel goed mogelijk om eerste een pilot te starten.

Koppelen

We kunnen koppelen met diverse systemen om uw afdeling nog productiever te maken.

Implementatie

We werken volgens een gedegen en overzichtelijk implementatieplan voor een goede start.

Helpdesk

We hebben een helpdesk die u voor alle vragen kunt bereiken via de telefoon, e-mail en chat.

Contactmomenten

U kunt contactmomenten registreren en delen met collega’s. Zo is iedereen op de hoogte.

Rollen

U kunt verschillende rollen en rechten toekennen aan de gebruikers die toegang hebben tot het bestand.

Whitepaper

CRM voor de publieke sector: 3 aandachtspunten

We hebben een interessant whitepaper beschikbaar die u gratis kunt downloaden. In deze whitepaper gaan we dieper in op drie belangrijke punten waar een organisatie of afdeling in de publieke sector rekening mee moet houden wanneer er een start wordt gemaakt met CRM.

Wat is AdreZ CRM?

Alle relaties van uw organisatie of afdeling altijd actueel en volledig op één centrale plek.

AdreZ CRM heeft zich al jaren bewezen. Alle Excel lijstjes en Outlook adresbestanden die diverse collega’s ergens vandaan toveren zijn hiermee voorgoed verleden tijd.

Met AdreZ CRM heeft u eindelijk alle externe relaties van uw afdeling centraal overzichtelijk bij elkaar. Geef elk contact zoveel codes als u wilt zodat u ze altijd op één lijst krijgt zodra dat nodig is. Wilt u ze uitnodigen voor een evenement? Geen enkel probleem!

Stuur uw relaties eenvoudig een mooi opgemaakte uitnodiging of nieuwsbrief.

Met de mail-module van AdreZ kunt u uw relaties direct mooi opgemaakte nieuwsbrieven en uitnodigingen sturen. Dus u maakt een selectie in AdreZ CRM en met één druk op de knop kunt u deze selectie gebruiken als doelgroep voor een e-mailing.

De resultaten (afgeleverd, geopend en geklikt) ziet u uiteraard weer terug bij de contactpersonen in AdreZ CRM. U kunt ook nog een antwoordformulier (RSVP) opnemen, ook deze gegevens worden weer zichtbaar bij uw relaties in AdreZ.


Onze  database van relaties is omgetoverd tot een overzichtelijk en werkbaar CRM systeem waarmee wij voortaan zeer eenvoudig in staat zijn om gericht onze doelgroepen te benaderen!

NEMO Science Museum werkt sinds 2018 met AdreZ CRM. De verschillende afdelingen binnen NEMO zijn één voor één overgezet aangezien elke afdeling weer zijn eigen vragen en wensen had. Dat ging heel soepel, en inmiddels werken alle afdelingen naar tevredenheid met AdreZ CRM.

Martijn, Adjunct-Directeur NEMO

Klantcases

Onder meer de Gemeente Amsterdam en de Provincie Zeeland gingen u voor en stap voor stap, afdeling voor afdeling, over op AdreZ CRM. Hieronder een aantal korte verhalen van opdrachtgevers die succesvol gebruik maken van AdreZ CRM.

Gemeente Amsterdam – Diverse afdelingen

Verschillende afdelingen van de gemeente Amsterdam zetten AdreZ CRM in voor het bijhouden van al hun relaties. Ze kunnen zo snel selecties maken op basis van relevante selectiecodes of eerdere contactmomenten.

Provincie Zeeland – Afdeling evenementen

De provincie Zeeland zet AdreZ CRM en MailingLijst in voor de complete cirkel. Dus relatiebeheer in AdreZ CRM en daar op basis van tags snel selecties maken voor bijvoorbeeld een nieuw evenement. Met deze selectie direct een mooi opgemaakte e-mailing sturen en de resultaten komen automatisch weer terug in AdreZ CRM.

Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed

De Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed zet MailingLijst in voor het versturen van fraai vormgegeven e-mailingen. Dit varieert van uitnodigingen voor evenementen tot een maandelijkse nieuwsbrief.

Gemeente Schiedam

Iets heel anders: voor het Gemeentearchief Schiedam bouwden we een intelligente genealogische zoekmachine voor de ontsluiting van de DTB- en registerbladen. Hierin zijn meer dan 220.000 personen opgenomen. Ook voor maatwerk kunt u bij ons terecht!

Wilt u meer weten?

Maak een afspraak of download de whitepaper

EM-Overheid is onderdeel van EM-Cultuur
Damrak 68 | 1012 LM Amsterdam | 020 462 6000 | info@em-overheid.nl

ISO 27001