CRM en e-mailmarketing voor overheidsinstanties

Bij gemeenten, provincies en rijksdiensten is een effectief systeem voor relatiebeheer en e-mailmarketing essentieel. Dit helpt om doelgericht te communiceren met diverse groepen, zoals maatschappelijke organisaties en externe partners. Het is mogelijk om uitgebreide selecties te maken en deze contacten te benaderen met gerichte uitnodigingen voor bijvoorbeeld voorlichtingscampagnes of bijeenkomsten.

Met AdreZ  heb je al je contacten zoals inwoners, ondernemers op een plek. Het is erg eenvoudig om contacten te verrijken met details zoals voorkeuren, eerdere contactmomenten en klantgegevens. Daarnaast kunnen er specifieke selecties gemaakt worden op basis van de tags, codes en vrije velden. Maak een selectie  van burgers op basis van postcode, interessegebieden of eerdere participatie in gemeentelijke projecten. Zo kunnen gemeenten bijvoorbeeld alle bewoners van een bepaald stadsdeel gericht informeren over een bepaald participatietrajecten of enquêtes versturen. 

Met MailingLijst kunnen gemeenten nieuwsbrieven versturen over lokale ontwikkelingen, verkeersomleggingen, culturele evenementen of inspraakmogelijkheden. Ook kunnen er verschillende doelgroepen eenvoudig worden samengesteld, zoals inwoners die zich hebben aangemeld voor milieunieuws of ondernemers die geïnteresseerd zijn in gemeentelijke subsidies. Daarnaast worden er statistieken bijgehouden zodat je kan bijhouden wie de berichten heeft geopend en welke acties zijn ondernomen, waardoor overheidsorganisaties hun communicatie kunnen optimaliseren.

Veilig en betrouwbaar

De beveiliging van uw gegevens is onze top prioriteit. Uiteraard voldoen we met onze systemen aan de normen die het onderwijs tegenwoordig stelt aan hun leveranciers. We noemen er een paar:

  • Wij zijn 100% AVG proof
  • Alle serversystemen staan in Nederland
  • We maken uiteraard elke nacht back-ups
  • We hebben opties voor het recht van vergetelheid en het automatisch verwijderen van informatie na een bepaalde periode
  • Onze systemen voldoen aan de normen van IBP en STITCH
  • Indien gewenst kunt u gebruik maken van twee factor authenticatie (2FA)
  • Onze systemen worden jaarlijks doorgelicht door een externe gecertificeerde organisatie
  • ISO 27001 gecertificeerd

Onze werkwijze

Overzichtelijk IMPLEMENTATIETRAJECT

Tijdens het offertetraject heeft u al een implementatieplan ontvangen en met ons doorgenomen. Daar wordt nu een opleverdatum aan gekoppeld. We bepalen gezamenlijk de inrichting van het systeem, analyseren uw huidige databestanden en geven (online) trainingen. In zeer korte tijd beheert u al uw contacten in Adrez of verstuurt u uw eerste mailing met MailingLijst.

Flexibel inzetbaar en goed te koppelen

Onze pakketten zijn flexibel inzetbaar. We kunnen snel schakelen en opleveren. Zo is het goed denkbaar om eerst te starten met AdreZ en dat later uit te breiden met de mail-module MailingLijst of andersom. Daarnaast zijn er allerlei mogelijkheden om onze pakketten te koppelen met systemen die al in gebruik zijn. Klik hier om te bekijken met welke systemen wij allemaal samen werken. 

Inclusief begeleiding en helpdesk

Tijdens de implementatie wordt u waar nodig bijgestaan en begeleid door onze ervaren consultants. Maar ook na de oplevering bent u nog niet van ons af. We begeleiden u tot aan de laatste trainingen en ook daarna staat onze helpdesk altijd klaar met raad en daad.

GebruiksvrieNdelijk

Zowel AdreZ als MailingLijst zijn gebruiksvriendelijke systemen met een steile leercurve. Gebruikers hebben doorgaans aan één of twee (eventueel remote) trainingen van 1,5 uur voldoende om effectief aan de slag te gaan met ons diensten. En als er daarna nog vragen zijn, denken we graag mee!