Gebruiksvriendelijke CRM en e-mailmarketing voor het MKB

Onze diensten bieden MKB-bedrijven effectieve tools om klantrelaties optimaal te beheren. Dit zal uiteindelijk bijdragen aan de groei van het bedrijf. Omdat het helpt om efficiëntie binnen de organisatie te verhogen, gepersonaliseerde campagnes te versturen en klantinformatie te verrijken met tags en codes. Dit leidt tot sterkere relaties en meer gerichte communicatie.

EM-Cultuur ISO 27001 gecertificeerd

De beveiliging van de data van onze klanten heeft altijd de hoogste prioriteit en sinds 17 juni 2021 is EM-Cultuur dan ook ISO 27001 gecertificeerd. Elk jaar worden we getoetst of we het certificaat mogen behouden. Door deze jaarlijkse toets wordt gewaarborgd dat EM-Cultuur blijvend aan de gestelde beveiligingseisen voldoet.

Onze oplossingen

ADREZ CRM

Met AdreZ kan je al je contacten zoals potentiele klanten, leveranciers, werknemers en sponsoren verrijken met relevante informatie, zoals persoonlijke voorkeuren en eerdere contactmomenten. Daarnaast kunnen er specifieke selecties gemaakt worden op basis van de tags, codes en vrije velden. Maak bijvoorbeeld een selectie van alle afnemers in een bepaalde regio of met een bepaald koopgedrag. Je kan deze selectie in een keer een andere tag geven, bewerken of exporteren naar Excel. Sla de selectievraag op en stuur ze een uitnodiging via MailingLijst. 

MailingLijst

Met MailingLijst houd je snel en makkelijk vaste klanten of leveranciers op de hoogte door een nieuwsbrief te versturen van nieuwsbrieven met updates, tijdelijke acties of uitnodigingen. Voeg ook vanuit je website eenvoudig evenementen toe, zonder dat je iets hoeft over te typen. Voeg ook gifjes, foto credits of meerdere buttons toe. Houd daarnaast ook de statistieken bij en kom erachter wie jouw nieuwsbrief opent of op welke linkje ze hebben geklikt. Daarnaast worden er statistieken bijgehouden zodat je kan bijhouden wie de berichten heeft geopend.

Gemakkelijk te koppelen met de volgende software

Inclusief een Nederlandse helpdesk

Van A tot Z persoonlijk contact met de Nederlandse helpdesk die je bijstaat bij de inrichting van Adrez of MailingLijst. Wij zijn dagelijks per telefoon, chat of e-mail bereikbaar om al jouw vragen te beantwoorden.

De voordelen op een rijtje

Overzichtelijk implementatietraject

U heeft tijdens het offertetraject een implementatieplan ontvangen dat nu wordt aangevuld met een opleverdatum. Samen richten we het systeem in, analyseren we uw databestanden en verzorgen we (online) trainingen.

Inclusief begeleiding en helpdesk

Tijdens de implementatie begeleiden onze ervaren consultants u waar nodig. Ook na de oplevering bieden we ondersteuning, met begeleiding tot de laatste trainingen en een helpdesk die altijd voor u klaarstaat.

Flexibel inzetbaar en goed te koppelen

Onze pakketten zijn flexibel inzetbaar. We kunnen snel schakelen en opleveren. Zo is het goed denkbaar om eerst te starten met AdreZ en dat later uit te breiden met de mail-module MailingLijst of andersom.

Uitermate gebruiksvriendelijk

AdreZ en MailingLijst zijn gebruiksvriendelijke systemen met een snelle leercurve. Met één of twee korte trainingen van 1,5 uur kunnen gebruikers effectief aan de slag, en bij vragen staan we altijd klaar om mee te denken.

Deze organisaties gingen je voor

Meer weten?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van AdreZ CRM en MailingLijst? Of heb je behoefte aan meer informatie? Laat het ons gerust weten.