Maak kennis met AdreZ: Het CRM systeem van Nederlandse bodem

AdreZ biedt een centrale en veilige locatie voor het beheren van klantgegevens, voorkeuren en contactmomenten. Verrijk je contacten met alle beschikbare informatie. Geef je contacten handige tags, zodat je snel en eenvoudig uitgebreide selecties kunt maken. Door het verzamelen van deze gegevens krijg je meer grip op je relatiebeheer.

Snel contacten zoeken

Met AdreZ beheer je al je belangrijke contactgegevens op één veilige en centrale locatie. Hierdoor heb je altijd snel toegang tot je contacten en kun je ze verrijken met relevante informatie, zoals persoonlijke voorkeuren, eerdere contactmomenten en specifieke klantgegevens.

Importeren & exporteren

AdreZ biedt een scala aan selectiemogelijkheden, op basis van tags, codes en vrije velden. Maakt bijvoorbeeld een selectie van alle contacten die jouw laatste nieuwsbrief hebben ontvangen in een bepaalde regio. Of combineer verschillende filters voor nog specifieker resultaat.

Gemakkelijk te integreren

Onze diensten sluiten natuurlijk naadloos op elkaar aan, maar we praten ook met externe systemen zoals Ticketmatic, Eventbrite, Ticketmaster, Smart Event Manager, AFAS, Momice, Recreatex, Exact Online, Typeform, Formdesk enWordpress etc.

Wij zijn 100% AVG proof

Onze servers staan in Nederland

Wij maken dagelijks backups

Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd

Zij gingen je voor

EM-Cultuur heeft onze database van contacten en relaties omgetoverd tot een overzichtelijk en werkbaar CRM systeem waarmee wij voortaan met minder tijd en vooral minder frustratie in staat zijn om gericht onze doelgroepen te benaderen.

Martijn van Heemskerck van Beest

Adjunct-Directeur, NEMO

LIGHT

€628 per jaar

– 1 gebruiker
– 5.000 adressen
– Alle functionaliteiten
– Inclusief helpdesk

SMALL BUSINESS

€1149 per jaar

– 3 gebruikers
– 10.000 adressen
– Alle functionaliteiten
– Inclusief helpdesk

Opstartpakket 

Voor nieuwe klanten is het opstartpakket beschikbaar. In dit pakket worden je e-mailadressen zorgvuldig geïmporteerd en wordt je MailingLijst-account volledig ingericht. Daarnaast bevat het opstartpakket een training voor alle gebruikers en bieden we begeleiding bij de inrichting en het starten met MailingLijst, zodat je direct aan de slag kunt.

Alle voordelen op een rij

Overzichtelijk IMPLEMENTATIETRAJECT

Tijdens het offertetraject heeft u al een implementatieplan ontvangen en met ons doorgenomen. Daar wordt nu een opleverdatum aan gekoppeld. We bepalen gezamenlijk de inrichting van het systeem, analyseren uw huidige databestanden en geven (online) trainingen. In zeer korte tijd beheert u al uw contacten in Adrez of verstuurt u uw eerste mailing met MailingLijst.

Flexibel inzetbaar en goed te koppelen

Onze pakketten zijn flexibel inzetbaar. We kunnen snel schakelen en opleveren. Zo is het goed denkbaar om eerst te starten met AdreZ en dat later uit te breiden met de mail-module MailingLijst of andersom. Daarnaast zijn er allerlei mogelijkheden om onze pakketten te koppelen met systemen die al in gebruik zijn. Klik hier om te bekijken met welke systemen wij allemaal samen werken.

Inclusief begeleiding en helpdesk

Tijdens de implementatie wordt u waar nodig bijgestaan en begeleid door onze ervaren consultants. Maar ook na de oplevering bent u nog niet van ons af. We begeleiden u tot aan de laatste trainingen en ook daarna staat onze helpdesk altijd klaar met raad en daad.

Gebruiksvriendelijk

Zowel AdreZ als MailingLijst zijn gebruiksvriendelijke systemen met een steile leercurve. Gebruikers hebben doorgaans aan één of twee (eventueel remote) trainingen van 1,5 uur voldoende om effectief aan de slag te gaan met ons diensten. En als er daarna nog vragen zijn, denken we graag mee!

Neem vandaag nog contact op

Meer weten over AdreZ? Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.